Aplikativni softver automatizira registrovanje podataka o velikom broju objekata evidencije kao što su ljudski resursi, poslovni partneri, osnovna sredstva, pokretna i nepokretna imovina, objekti za koje su vezani prihodi i rashodi i drugi. Softver dozvoljava naknadno dodavanje novih atributa i novih tipova dokumenata bez programiranja.
Uz objekte evidencije je moguće pridružiti neograničen broj pratećih dokumenata kao što su ugovori, odluke i slično.
Funkcioniše kao samostalan sistem ili se implementira kao dio integralnog rješenja sa drugim paketima: finansijskim, paketom za upravljanje tokovima roba, upravljanje resursima.
EVIDENCIONI SISTEMI - RJEŠENJA |
|
> Evidencije objekata po svim elementima > Evidencije dokumenata > Evidencije poslovnih subjekata |
> Evidencije nekretnina > Evidentiranje marketinških podataka > Evidencije - ostale sa većim brojem atributa |
FUNKCIJE i KARAKTERISTIKE
Evidentiranje velikog broja podataka o velikom broju objekata
Jedinstvenost podataka u cijelom sistemu
Pogled na objekat evidencije i na prateće dokumente kroz tipsku formu
Pretraživanje po osnovnim atributima i po pratećim dokumentima
Administrativni poslovi: evidencija dokumenata
Komitenti - poslovni partneri: opći podaci, računi u bankama, ugovori
Registri jedinica za obračun prihoda i rashoda
Pogled na grupe objekata od strane kosrisnika (ili grupa korisnika)
Selektivna prava korisnika da unose, vide i mijenjaju grupe podataka
Copyright Ocean 2024